Навчіть свої команди конкурувати. Це зробить їх змотивованішими, більш продуктивними та креативними. Як інструмент конкуренції використовують українські компанії та як не дати здоровому суперництву перетворитись на токсичне?
Останні місяці року – найгарячіший період для всіх рітейлерів. Магазини побутової техніки Foxtrot – не виключення. Команди магазинів з усієї України змагаються за лідерство у рейтингу продавців. Цей внутрішній конкурс у компанії триває з листопада по січень. На кону – статус найкращого, премії та подарунки.
Конкуренція підтримує мотивацію серед персоналу, каже HR-директорка Foxtrot Тетяна Брюханова. У 2023-му у «змаганнях» брали участь усі продавці, відзнаки за перші місця в рейтингах отримали 13%. План продажів пріоритетних товарів виконали на 102%, каже Брюханова.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.